Ypotheto Blog

Μία παραλλαγή σε wordpress

  • Πως κάνω ΣΠΟΡΕΙΟ!

  • Το ypotheto άλλαξε

  • RSS ypotheto

    • Έρχεται απόλυτος ολοκληρωτισμός στην Τοπική Αυτοδιοίκηση 09/06/2013
      Δεν ξέρουμε αν το έχετε αντιληφθεί αλλά το υπουργείο εσωτερικών προωθεί νέο νομοσχέδιο για την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Το προωθούμενο νομοσχέδιο έχει μια τύποις δημοκρατική πλευρά για να χρυσώσει το χάπι και μια ολοκληρωτική που ακυρώνει επί τόπου την δημοκρατική υπέρ της ολοκληρωτικής πλευράς. Ειδικότερα προβλέπει:Για τους δημάρχους....1. Ενιαίο ψηφοδέλτιο με […]
      noreply@blogger.com (ΥΠΟΘΕΤΟ)
    • «H ανάπτυξη δεν θα εξασφαλίσει τη δημοκρατία στην Τουρκία» 09/06/2013
      Ο Daron Acemoglu, καθηγητής οικονομικών στο MIT, εξηγεί σε άρθρο του στους New York Times γιατί η γενική αισιοδοξία που επικρατούσε τα τελευταία χρόνια στις πρωτεύουσες της Δύσης, ειδικά στην Ουάσινγκτον, για την δημοκρατία στην Τουρκία χάρη στα άλματα που έκανε η κυβέρνηση Ερντογάν στην οικονομία, υπήρχε για λάθος λόγο. Η Τουρκία, αναφέρει ο καθηγητής, αναπ […]
      noreply@blogger.com (ΥΠΟΘΕΤΟ)
    • Το ανθρώπινο πρόσωπο μετά από πολλά χρόνια 09/06/2013
      Την πρόβλεψη τους για την εξέλιξη του ανθρώπινου προσώπου αποτυπώνουν επιστήμονες του Πανεπιστημίου της Ουάσιγκτον, οι οποίοι συνεργάστηκαν με τον καλλιτέχνη και ερευνητή Νικολάι Λαμ, για να δώσουν μια εικόνα του ανθρώπου μετά από πολλά χρόνια. Όπως δηλώνει ο Λαμ, οι αλλαγές αυτές θα αποτυπώνουν απόλυτα τις αλλαγές που θα επέλθουν στο εξωτερικό περιβάλλον. Τ […]
      noreply@blogger.com (ΥΠΟΘΕΤΟ)
    • Δε σβήνει η "φωτιά" των διαδηλώσεων στην Τουρκία 09/06/2013
      Δε σβήνει η «φωτιά» των διαδηλώσεων στην Τουρκία. Σχεδόν μία βδομάδα μετά το πρώτο ξέσπασμα των διαμαρτυριών δεκάδες χιλιάδες διαδηλωτές αψηφούν τις εντολές Erdogan και τον αστυνομικό κλοιό, παραμένοντας στις πλατείες. Την ώρα που ο Τούρκος Πρωθυπουργός καλούσε τους οπαδούς του να δώσουν "μάθημα" στους διαμαρτυρόμενους στις κάλπες του προσεχούς Μάρ […]
      noreply@blogger.com (ΥΠΟΘΕΤΟ)
    • «Η γιαγιά που πήδησε στο Ζάλογγο» 09/06/2013
      Μεγάλωσα ακούγοντας πως, η προγιαγιά της προγιαγιάς της Κούκαινας, ήταν από κείνες που πήδησαν στο Ζάλογγο. Έπεσε τελευταία- προτελευταία, μας έλεγε η γιαγιά η Βέργω, έπεσε πάνω στα πτώματα, έσπασε το πόδι, χτύπησε, μα έζησε, είχαμε προίκα και την παντρέψαμε κι ας ήταν σακάτισσα, κι από κει κρατάμε όλοι.Χρόνια κοροϊδευαμε τη μαμα- άσε ρε μάνα που τη γλίτωσε, […]
      noreply@blogger.com (ΥΠΟΘΕΤΟ)
  • ypotheto09@gmail.com

    Μαζί με 9 ακόμα followers

  • Βρείτε μας στο FACEBOOK

  • Follow Ypotheto on Twitter

    • Έρχεται απόλυτος ολοκληρωτισμός στην Τοπική Αυτοδιοίκηση: Δεν ξέρουμε αν το έχετε αντιληφθεί αλλά το υπουργ... bit.ly/18jMZb4 4 years ago
    • «H ανάπτυξη δεν θα εξασφαλίσει τη δημοκρατία στην Τουρκία»: Ο Daron Acemoglu, καθηγητής οικονομικών στο MIT... bit.ly/160wGvG 4 years ago
    • Το ανθρώπινο πρόσωπο μετά από πολλά χρόνια: Την πρόβλεψη τους για την εξέλιξη του ανθρώπινου προσώπου αποτυ... bit.ly/18jEX24 4 years ago
    • Δε σβήνει η "φωτιά" των διαδηλώσεων στην Τουρκία: Δε σβήνει η «φωτιά» των διαδηλώσεων στην Τουρκία. Σχεδόν... bit.ly/160wGfc 4 years ago
    • «Η γιαγιά που πήδησε στο Ζάλογγο»: Μεγάλωσα ακούγοντας πως, η προγιαγιά της προγιαγιάς της Κούκαινας, ήταν ... bit.ly/15ZCaH0 4 years ago

Ελληνική Ναυτιλία! Η μεγάλη δύναμη του ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ!

Posted by ypotheto στο 14/12/2010

Πολλοί προσπάθησαν κατά καιρούς να την χτυπήσουν, αλλά δεν τα κατάφεραν. Γιατί άραγες; Τί είναι αυτό το διαφορετικό που έχουν οι Έλληνες καπεταναίοι και παραμένουν ΠΡΩΤΗ δύναμη παγκοσμίως; Ανεργία σου λέει στην Ελλάδα. Κου-ρα-φέ-ξα-λα.
Είναι δυνατόν να πάει ένας Έλληνας, ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ να δουλέψει, σε έναν «καπετάνιο» (ειδικά σε έναν από τους παλιούς) να του ζητήσει να μπαρκάρει και να του πει όχι;;; 
Σας έχουμε πει από αυτήν εδώ τη μικρή γωνιά πολλές φορές. 
 Ξεφύγετε, μην παίζετε το παιχνίδι των μμε! Κλείστε τις τηλεοράσεις και απελευθερωθείτε!!! Σας θέλουν υποταγμένους και πρόβατα.
Όσο για το «η μεγάλη δύναμη του ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ» που βλέπετε στον τίτλο είναι για να θυμηθούμε, πόσοι καραβοκύρηδες το ΄21 βάλαν τα καράβια τους στον πόλεμο…
Και σήμερα αν χρειαστεί κάποιοι από αυτούς, θα δώσουν ότι έχουν και δεν έχουν για την ΠΑΤΡΙΔΑ, γιατί την αγαπάνε και την λαχταρούνε. Δε θυμάστε τι έκανε και κάνει το Ιδρυμα Τσάκος;;; Kαι πόσα άλλα που μερικοί από αυτούς, ούτε που θέλουν να τα δημοσιοποιούν… Στο τέλος του κειμένου για την Ουρουγουάη και το Ιδρυμα Μαρία Τσάκου ΕΔΩ 

ypotheto

Παραγγελίες των Ελλήνων εφοπλιστών.

Eνας νέος στόλος από 230 πλοία, αξίας άνω των 6 δισ. δολαρίων και χωρητικότητας άνω των 25 εκατομμυρίων τόνων, θα πέσει «στο νερό» από τις ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες μέσα στην επόμενη τριετία, με αιχμή το 2012. Οι Ελληνες εφοπλιστές αυξάνουν τις δυνάμεις τους, βλέποντας να έρχεται η ανάπτυξη από το 2013.

Παρά το γεγονός ότι η ναυτιλία διανύει μία δύσκολη περίοδο, ένα «κύκλο» όπως λέγεται στην γλώσσα της ναυτιλιακής αγοράς, οι Ελληνες εφοπλιστές ρίχνουν και πάλι τα χρήματά τους στην θάλασσα κάνοντας πολλούς να απορούν και να ρωτούν «μα τι κάνουν επιτέλους αυτοί οι Ελληνες».

Μεγαλώνουν και ανανεώνουν τους στόλους ώστε να είναι έτοιμοι για την ανάπτυξη που βλέπουν να έρχεται στο εμπόριο, στην δεκαετία από το 2013 και μετά, απαντούν οι μεσίτες της Ακτής Μιαούλη. Η Golden Destiny έχει υπολογίσει ότι από την αρχή του χρόνου έως και τον Οκτώβριο, είχαν παραγγελθεί συνολικά στα ναυπηγεία από τους Ελληνες εφοπλιστές 231 πλοία αξίας 6,4 δισ. δολ.

Το 61,5% των νέων παραγγελιών αφορούσαν πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, ακολουθούν τα τάνκερ ενώ για πρώτη φορά το 2010 Ελληνες εφοπλιστές με παράδοση στα φορτηγά και τα δεξαμενόπλοια, στρέφονται με επενδύσεις τους και προς τα πλοία μεταφοράς κοντέινερ, επωφελούμενοι από τις χαμηλές αξίες και τις προοπτικές που ανοίγονται.

Από τα 231 πλοία τα 107 θα κατασκευαστούν στα ναυπηγικά συγκροτήματα της Κίνας η οποία απορροφά όλο και περισσότερα ελληνικά ναυτιλιακά κεφάλαια στηρίζοντας την ναυπηγική της βιομηχανία. Αυτές είναι οι εταιρείες που επένδυσαν 6,4 δισ. δολ. από την αρχή του χρόνου ανά τύπο πλοίου:

Πλοία ξηρού φορτίου από 180.000 έως 200.000 τόνους (capesize): OseanFreight 3, Diana Shipping 2, Angelikous-sis Shipping 4, Polembros Shipmanagement 6, Star Bulk Carriers 2, Newfront Shipping 2, Golden Union 2, Blue Planet Shipping 1, Lomar Shipping, Goldenport Shipmanagement 2, Newlead Holdings 1.

Πλοία ξηρού φορτίου τύπου kamsarmax 80.000 – 82.000 τόνων: Polembros 2, Modion Maritime 2, Golden-port 1, ΑΕ Νοmikos 1, Glemko Shipmanagement 2, Ιason Shipping 2, Larus 2, Marmaras Navigation 3, Lyras Shipping 2, Orpheus Marine 2, Safe Bulkers 2, General Maritime Εnterprises 1, Plutophilax Shpg 2, Silver Lake 1, Paragon 6, Restis Group 3, Golden Fla-me 2, Irka Shipping 2, Εfship-ping Αrchipelago Shipping 3, Carras 2, Kassian Maritime 1, Gleamray Maritime 2, Hellenic Carriers 2, Clemko Shipmana-gement 2, Enterprises Ship-ping & Trading 1, Consolidated Marine 2, Dynacom 2, Alpha Tankers 4, Kyla Shipping 4, PL Shipping 1, Vergos Marine Management 3, Meadway Shipping & Trading 1.

Πλοία ξηρού φορτίου τύπου panamax από 62.000 – 76.000 τόνους: Βright Naviga-tion 1, Dryships 2, Iolcos Hellenic2.

Πλοία Supramax από 56.000 έως 57.000 τόνους: DST Shipping 1, Goldenport Shipmanagement 2, Sea Tra-ders 3, Common Progress 2, Golden Union 2, Helicon Shipping 2, Enterprises Shipping & Trading 2.

Πλοία ξηρού φορτίου τύπου handysizes από 33.000 έως και 37.000 τόνους: Euro-tankers 3, Frangoulis Ship Management 2, Strand Mana-gement 2, Order Ship-ping 1, Paragon 2, Transman Ship-ping 2, Evalend Shipping 5, Samin Shipping 2, Allocean Shipping 2, Cosmpoship 2, Freeseas 2.

Τάνκερ

Vlcc τάνκερ οι παραγγελίες προέρχονται από τις εταιρίες: Αnangel Shipping 1, Almi Tankers 2, Angelikoussis Shipping 2, Dynacom 4, Car-diff Marine 2, Athenian Tanker 2.

Suezmax 160.000 τόνων περίπου παραγγελίες έχουν τεθεί από: Αlmi Tankers 10, Centrofin 1, Target Marine 2, Cardiff Marine 3, Enesel 3, Dynacom 2, NS Lemos 3, Thenamaris 2, Golden Energy 2, Central Mare 2

Aframax 115.000 τόνων: Kyklades Maritime 4, Minerva Marine 5, Unisea Shippinh 1.

Product: Μegacore επτά πλοία

Gas tanker: Eletson Corpo-ration 1, Benelux Overseas 2, Ceres LNG 2.

Κοντέινερ

Στα αγορά των κοντέινερ, μέσω παραγγελιών για νέα πλοία εισήλθαν, φέτος, τέσσερις ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες, η Thenamaris της οικογένειας Μαρτίνου με την παραγγελία τεσσάρων πλοίων, η Cosmoship με δύο πλοία, η Cardiff Marine του Γιώργου Οικονόμου με τέσσερις παραγγελίες και η Metrostar του Θ. Αγγελόπουλου, επίσης με τέσσερις παραγγελίες. Εξάλλου σε επένδυση ύψους 304 εκατ. δολ. προχώρησε και η Costamare της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου για την κατασκευή τριών πλοίων 108.00 τόνων στην Κίνα.

Της Αγγελικής Καλλή
Το είδαμε ΕΔΩ
.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: